16.11.11

Polaku, obudź się!



Szczerze łudziłem się, że działania władzy to strach przed wojną. Dziwiłem się co prawda zauważanym manipulacjom w obszarach wręcz niepojętych, ale nie miałem ochoty ni siły pokazywać tego mniej spostrzegawczym. Władza kłamie w tym momencie, jak nigdy wcześniej w postkomunistycznej historii! Nie mówię nawet o kłamstwach dotyczących śledztwa smoleńskiego (bezczelna kłamczucha będzie marszałkiem sejmu!) czy o sytuacji finansów RP. Mam na myśli nawet takie błahostki jak ilość ludzi uczestniczących w różnych obchodach. Pamiętacie 7000 ludzi wspominających poległych pod Smoleńskiem? Tak, tych samych, którzy pozostawili po sobie 7 ton zniczy. Ciekawy dysonans, a to tylko najbardziej jaskrawy przykład zakłamywania rzeczywistości, w którym prawdopodobnie sprzeczne dyrektywy nakazywały jednocześnie obniżyć rangę wydarzenia i pokazać jak bardzo jest ono uciążliwe, co doprowadziło do absurdu. Wiem, że nie powinno się nad takim stanem rzeczy przechodzić do porządku dziennego, ale ten blog nie powstał z pobudek politycznych. Wydaje mi się jednak, że to już nie jest polityka. Na Boga, przecież o takich rzeczach powinniśmy czytać tylko w podręcznikach historii PRL-u! Nie propaganda jest jednak tym, co mnie najbardziej przeraża. Przerażają mnie ludzie, którzy do tej pory wierzą skompromitowanym mediom. Ludzie pewnym głosem powtarzający zdemaskowane kłamstwa i poglądy tzw. "autorytetów". Ludzie, którzy śmieją się z cierpienia, albo nawet śmierci osób o mniej modnych poglądach, nie zastanawiając się nad tym jakie to nienaturalne. Żal mi szczególnie tych, którzy mając dostęp do bardziej prawdziwych informacji mogliby przejrzeć na oczy. Dzisiaj publikuję link do jednej z informacji z gatunku nieoficjalnych (w postaci filmu żeby jeszcze bardziej ułatwić leniwym) dotyczącej wydarzeń z 11 listopada. Obejrzyj go proszę, przemyśl, zanalizuj i porównaj z oficjalną wersją wydarzeń. Polaku obudź się! To już nie dotyczy Grecji, Anglii czy Włoch! To się dzieje tu i teraz i jest brutalne jak w PRL-u! Czy tak wyglądała Polska w przededniu rozbiorów? Czy naprawdę chcesz samodzielnie przekonać się czy Polska póty nie umrze póki chociaż jedno serce będzie biło dla Niej?

2 komentarze:

sowa_nie_sowa pisze...

Obudź się i co?
Chodzi Ci o to, żeby mieć świadomość jak sprawy się mają, a nie żyć złudzeniami czy o coś więcej?

mongr pisze...

Chodzi mi o to żeby nie bać się myśleć i mieć świadomość co się dzieje wokół nas. Jeśli ktoś ma siły na działanie to też przede wszystkim chyba powinien starać się powiększać pulę osób samodzielnie myślących. Ktoś kiedyś wyliczył, że wystarczy 10%, aby coś zmienić. Wydaje mi się niestety, że nawet nie zbliżamy się do tego wyniku, ale każda kolejna osoba sprawia, że cel jest bliższy.