10.4.10

Śmierć

Moja siostra była na pokładzie. Zawieszam bloga do odwołania...

48 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nigdy dotąd nie ujawianiałam się w komentarzach ale podczytuję tego bloga regularnie...

Przyjmij moje kondolencje.

Paweł Kata pisze...

Mongr, jest mi bardzo przykro z powodu Twojej straty :-(
Moje najszczersze kondolencje.

Anonimowy pisze...

Zaglądam tu systematycznie...Moje najszczersze wyrazy wsółczucia.[*]

sowa_nie_sowa pisze...

Wyrazy współczucia...

Unknown pisze...

Ja również się przyłączam -- wyrazy współczucia! Smutne, że taka publiczna wielka tragedia dla Ciebie jest też tragedią bardzo osobistą. Trzymaj się, Chłopie!

Asiek pisze...

Moje kondolencje :-(
[*]

Anonimowy pisze...

Pamiętaj, że kiedyś się spotkacie...współczuję

Anonimowy pisze...

brakuje mi słow:(((
bardzo współczuję
[*]

dr Marek Roland-Mieszkowski pisze...

Skladam kondolencje i wyrazy wspolczucia.

Wydaje mi sie ze ten wypadek byl bledem pilotow - male lotnisko wojskowe bez nawigacji elektronicznej, silny deszcz i gesta mgla, zignorowanie 4 sugestii z obslugi lotniska aby wyladowac gdzie indziej, 4-krotne podchodzenie do ladowania.

Pozdrawiam serdecznie,
dr Marek Roland-Mieszkowski, Canada

info(usun)@digital-recordings.com

Anonimowy pisze...

Jest mi bardzo smutno i przykro z Twojej bolesnej straty. Taka młoda, całe życie miała przed Sobą. Nie umiem wyobrazić tej strasznej, niepotrzebnej tragedii i Twojego bólu. Proszę przyjąć moje najszczersze kondolencje i pokój nad Jej Duszą [']

Anonimowy pisze...

"śpieszmy się kochać ludzi,tak szybko odchodzą..." przykro mi,że przeżywasz tak wielki żal sam na obczyźnie...trzymaj się,szczere wyrazy współczucia..

Anonimowy pisze...

...................... )
....................... (,)
..........)......... ._'\!/'_
.........(,)......... (""""")
......._'\!/'_..ڿڰۣڿ◕ + ◕ڿڰۣڿ
.......(""""")... ŚWIATEŁKO ....
.ڿڰۣڿ◕ + ◕ڿڰۣڿ ....... PAMIĘCI ....
OFIAROM TRAGEDII.

Malgorzata pisze...

Glebokie wyrazy wspolczucia... [*]

legolas.pl pisze...

Proszę przyjąć najszczersze wyrazy współczucia.

Michał Kowalik, Kraków

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Od samego początku tych szokujących informacji zastanawiałam się kim były stewardesy i piloci...bo o nich najmniej się mówiło... a to też byly cudowne osoby, z pasją i życiem przed sobą...
Teraz dowiaduję się kim byli i dowiaduję się o bolu rodziny.

Tobie i rodzinie a także pozostałym rodzinom ofiar najszczersze kondolencje.

Anonimowy pisze...

Wyrazy wspolczucia dla calej rodziny...jestesmy z Wami

Anonimowy pisze...

najszczersze kondolencje.. [*]
wszyscy przezywamy te tragedie, jednak nie potrafie wyobrazic sobie bolu jaki przezywaja rodziny i przyjaciele ofiar.. ;(
bardzo współczuje i modlę się za ich dusze.
trzymaj sie...

Unknown pisze...

Przyjmij wyrazy współczucia..

RenK pisze...

Serce mi pęka na myśl o osobistych dramatach wszystkich rodzin. Nie napiszę po prostu 'współczuję', bo ogrom Waszego bólu wykracza poza moją wyobraźnię. Płaczę razem z Wami, choć wiem, że mój płacz Waszemu nie równy...

Angelika pisze...

Żadne słowa nie zmniejszą Twojego bólu ale przyjmij wyrazy współczucia …
pozostaje więc życzyć by ból zmienił się w nadzieję ,że pewnego dnia znów się spotkacie( tego uczy nasza wiara)
pielęgnuj najpiękniejsze wspomnienia może one dodadzą Ci sił , ona na pewno by chciała byś z czasem odnalzał na nowo drogę do szcześcia ...

Anonimowy pisze...

b
b

Anonimowy pisze...

Nie wiem co napisać, brak mi słów.

Anonimowy pisze...

Jest to straszna tragedia, z której nie sposób się otrząsnąć...
łączymy się w żalu z rodzinami osób tragicznie zmarłych na pokładzie Tupolewa...
Pozostaje mieć nadzieje, że śmierć tych wszystkich osób nie poszła na marne, może zmieni i pojedna Poleków.
Trzymaj się .
WSPÓŁCZUJĘ i składam Tobie i Twojej rodzinie kondolencje.

Twoja siostra była wyjątkowa.

pogrążona w szoku i żalu Marta

RosaliaArt pisze...

to straszliwa tragedia
przyjmij moje kondolencje

Anonimowy pisze...

Wyrazy współczucia i najszczersze kondolencje....

Dagmara

Anonimowy pisze...

Wyrazy współczucia... Wczoraj znalazłem w necie informacje o Niej, dzisiaj trafiłem tutaj. Trzymaj się, nie jesteś sam.

MiAiK pisze...

Strasznie mi przykro z powodu Twojej Siostry jak i reszty załogi i pasażerów :( Była śliczną dziewczyną ... nawet nie próbuję sobie wyobrazić co czujesz Ty i Twoi rodzice ...Wasza rodzina ...

przykro mi bardzo :( [*]

z wyrazami współczucia Anna Ziemiak - Wrocław

Unknown pisze...

Bardzo mi przykro..bardzo..musisz być silny..
[*]

Anonimowy pisze...

[*] Przyjmij wyrazy współczucia...

Anonimowy pisze...

Cóż po takiej tragedii brak odpowiednich słów...

Przyjmij moje najszczersze wyrazy współczucia..
Wiem,że słowa nic nie zmienią jednak zwracam się by zachować pamięć o ofiarach tego tragicznego lotu w modlitwie...
Musimy wierzyć, że ich istnienie nadal gdzieś trwa ...

Trzymaj się...

Jagoda

kasia pisze...

bardzo mi przykro... wyrazy współczucia... [*]

Unknown pisze...

Współczuję Ci bardzo serdecznie. Trzymaj się. Jakoś

Anonimowy pisze...

wyrazy współczucia od bloggera. Trzymaj się !

http://narowerze.blox.pl

Anonimowy pisze...

najszczersze kondolencje [*]

Anonimowy pisze...

Najszczersze kondolencje...
Pewnie w tym momencie słowa niewiele znaczą... ale nie mamy nic innego...
- Marianna

Anonimowy pisze...

Głębokie wyrazy współczucia dla Ciebie i rodziny:(
[*][*][*]
Nie dawno straciłam 15 letniego brata.
Brałam udział w programie Elżbiety Jaworowicz w którym pan. poseł Wasserman pomógł mojej rodzinie w ważnej kwestii....
To ogromna strata dla całego narodu.
Mam nadzieję że Twoja siostra jest już wśród aniołów:(
Panie Boże!czuwaj nad nimi wszystkimi.Amen.

B. pisze...

Składam wyrazy głębokiego współczucia. Łączę się w bólu i oby czas był łaskawy dla Was wszystkich...on daje ukojenie

Anonimowy pisze...

Tak bardzo mi przykro...
Łączę się w bólu z całą Waszą Rodziną [*]

Anonimowy pisze...

[*]

Anonimowy pisze...

http://www.mediafax.cz/photos/domaci/3022842-Pamatku-polskeho-prezidenta-uctili-i-lide-v-Praze&type=main_picture&ptr=0

Wyrazy współczucia z Pragi. Jesteśmy z Wami. Z rodzinami ofiar najwięcej.

Radek Mikula

wiola pisze...

psarMoje kondolencja. Znałam was jako dzieci, radosną Justynkę i poważnego Grzegorza teraz nie mogę się ogarnąć cały czas czytam wiadomości o Justunce jest ich mnóstwo poznaję ją drugi raz. Dawno was nie widziałam. Lecz najbardziej mi żal waszych rodziców nie mam pojęcia jak oni to przeżyją pozdrawiam Wiola

Łukasz pisze...

Jej ulubiony cytat: "Jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem. Możemy latać tylko wtedy, gdy obejmiemy drugiego człowieka" Prawda?

...przed chwilą napisałem bardzo osobisty, dosyć długi komentarz, ale jakieś problemy z logowaniem i skasował się. Może i dobrze, gdyż był chyba zbyt osobisty...
Jeśli wyrazisz chęć, napisze Ci na priv. maila. Mój znasz-jesteś adminem swojego bloga.

Teraz krótko: od soboty przeżywam traumę, żal i ból. Jak wszyscy piszą i mówią - to nie do ogarnięcia słowami. Myślę od początku o Twojej Siostrze, Jej dwóch Koleżankach i czterech Kolegach Pilotach z 36. Pułku. Doskonale wiesz, wiemy [pięknie, że nie tylko my], że ONI, SIEDMIORO MŁODYCH LUDZI - są prawdziwymi, autentycznymi Bohaterami dnia 10. kwietnia 2010 roku i nie tylko tego dnia.
Bądź pewien: co najmniej tysiące ludzi współodczuwa teraz z Tobą, Twoją Rodziną, myśli teraz o Twojej Kochanej Siostrze i jest z Wami psychicznie. w tym i ja. Jestem pewien, że ci wszyscy ludzie tą pamięć i współodczuwanie będą potrafili przekazać dalej - rodzinom, przyjaciołom, znajomym, a ci wszyscy ludzie swoim dzieciom. I ta pamięć będzie trwać.

Domyślam się jak ogromny ból przeżywasz Ty i Wasi Rodzice, cała Rodzina, i wiem, że się nie godzisz z tym co się stało.
Wiem jednak, że wyjdziesz z tego najcięższego doświadczenia silniejszy.

Ajka pisze...

Mongr, przyjmij proszę wyrazy współczucia, bardzo mi przykro z powodu Twojej straty. W żaden sposób nie mogę wyobrazić sobie jak wielki jest Twój ból.

Anonimowy pisze...

Najszczersze wyrazy kondolencji składa Jarek z rodziną-Olsztyn

Justyna pisze...

Bardzo Ci współczuję. Twoja Siostra była bardzo ładna. Już nie będzie matką, instruktorem spadochroniarstwa. Wielka tragedia :(. Twój smutek jest tak wielki, że chciałabym Cię przytulić :(. ja jestem jej imienniczką. Dla Justyny [*] Niech spoczywa w spokoju. cześć Jej pamięci.10.4.10 Never Forget
Justyna Chmielewska

Anonimowy pisze...

Wyrazy wspolczucia z glebi serca.Jestes wspanialym czlowiekiem,a lektura Twojego bloga podpierala mnie na duchu w ciezkich chwilach.Dziekuje.

plusultra pisze...

Pamiętam, odkryłam Twojego bloga na krótko przed tą katastrofą. Do tej pory zaglądam... a tu pustka. :(
Mam nadzieję, że upływ czasu, choć odrobinę ukoił Twój ból. Życzę Ci abyś wierzył stale w ciągłą obecność Siostry w swoim życiu i by dodawało Ci to otuchy. Pozdrawiam Cię serdecznie i tulę do swojego serca. Nie zapomnę Was nigdy, choć się nie znaliśmy. Dziękuję, że dzieliłeś z nami swój światopogląd. Mam nadzieję, że kiedyś tu wrócisz...