4.12.09

Aktualności - dlaczego blog przyhamował?



Jak pewnie zauważyliście ostatnio nieco zaniedbałem tego bloga. Spieszę więc z wyjaśnieniem dlaczego tak się stało oraz z obietnicą poprawy. Minione tygodnie obfitowały w wydarzenia, które zajęły mi bardzo dużo czasu. Na to wszystko nałożył się brak dostępu do internetu, który prawdopodobnie potrwa przynajmniej do końca roku. Tak zwany międzyczas przyniósł też awarię mojego komputera, który teraz z mozołem doprowadzam do stanu używalności instalując najpotrzebniejsze programy.
Spieszę jednak z zapewnieniem, że postaram się nadrobić przynajmniej część zaległości, chociaż zbliżające się święta mogą mi to nieco utrudnić. Na dniach powinienem znaleźć czas na napisanie tekstu o najpotrzebniejszych programach na moim komputerze, ponieważ ostatnio uporządkowałem sobie trochę swoją wiedzę na ten temat. Zastanawiam się też na opisaniu 7 kroków ku minimalizmowi, o których przeczytałem ostatnio w darmowym ebooku, także zima może wcale nie być taka bezproduktywna na jaką się zapowiadała.

0 komentarze: